Po prvýkrát v živote som sa zúčastnil viedenského autosalónu a poviem vám, bolo tam čo pozerať! Samozrejme, zážitky si nenechám len pre seba, práve naopak. Môžete si ich pozrieť aj vy v novom vlogu.
Dobre, nazývať toto video bežným vlogom je asi trochu prehnané, keďže nech som sa akokoľvek veľmi snažil, dĺžku videa som pod 40 minút nestlačil. Na druhej strane však vďaka tomu môžete zažiť skoro celý autosalón, značku po značke, spolu so mnou. Tak sa pohodlne usaďte a vychutnajte si kompletnú túru viedenským autosalónom 2019, ktorý stál naozaj zato!
ODOBERAŤ VIDEÁ NA YOUTUBELepší ako Bratislava?
Ak by som mal porovnať viedenský a bratislavský autosalón z hľadiska veľkosti, až taký zásadný rozdiel som tam nevidel. Áno, viedenský autosalón je väčší, pocitovo sa však nejedná o žiadny nekonečný autosalón, na ktorého prejdenie by ste potrebovali 7 hodín. Pokojným tempom, pri ktorom sa zastavíte pri každej značke a pozriete si jej modely, ho prejdete za nejaké 2 hodiny bez akýchkoľvek problémov. Čím bol však viedenský autosalón určite lepší ako ten bratislavský, bolo portfólio vystavovaných značiek a modelov spolu s prístupom vystavovateľov. Čo pod tým myslím?
My, Slováci, sme už raz takí. Ak sa nám niečo drahé a pekné dostane pod ruky, zničíme to. Ľudí, ktorí na autosalónoch nemajú problém vystavované autá, často aj za viac ako 100 000 eur, poškrabať, zašpiniť a doslova rozkradnúť, naozaj nepochopím. To je hlavný dôvod toho, prečo je napríklad na Bratislavskom autosalóne veľa áut za plotom a nedá sa do nich sadnúť. Samozrejme, ani na viedenskom autosalóne nie sú všetky autá odomknuté, prístupných je ich však oveľa viac ako v Bratislave. Druhým plusom viedenského autosalónu je práve zaujímavejšie portfólio značiek a modelov.
30 rakúskych premiér
Autosalón Viedeň 2019 bol plný premiér, obdivovať ste na ňom mohli nielen 30 rakúskych premiér, ale aj pár európskych. Všetky zaujímavé autá, ktoré ste na ňom tento rok mohli nájsť, tu rozpisovať nebudem, nájdete ich vo videu. Musím však spomenúť novú Škodu Scala, Lamborghini Urus a Aventador SVJ, Ferrari 488 Pista Spider, BMW X7, Rolls Royce Cullinan… Napriek tomu, že na autosalóne som bol v jeho posledný deň, hemžilo sa na ňom miestami až neznesiteľne veľa ľudí. To však pri autosalónoch takýchto rozmerov a významu treba očakávať. Na záver tak môžem povedať, že viedenský autosalón stojí naozaj zato a s kamerou na neho zavítam určite aj budúci rok. A pritom od Bratislavy je vzdialený len nejakú hodinku cesty autom, ak budete mať budúci rok čas, určite ho choďte pozrieť aj vy. Garantujem vám, že to nebudete ľutovať. 🙂
Páčil sa ti VLOG? Sleduj Dominiccars aj na FB a už ti nič neutečie! 😉
[efb_likebox fanpage_url=“dominiccars.sk“ box_width=“400″ box_height=““ locale=“sk_SK“ responsive=“1″ show_faces=“1″ show_stream=“0″ hide_cover=“0″ small_header=“0″ hide_cta=“0″ animate_effect=“fadeIn“ ]
[…] k tomu, že samotný Golf GTI TCR mi tak trochu ušiel. V správnu chvíľu mi ho však pripomenul viedenský autosalón 2019, na ktorom zo všetkých modelov portfólia Volkswagenu, a to ich bolo naozaj neúrekom, vytŕčal […]
[…] je však niečo zásadne iné, ako vidieť ho na obrázku. Keď som ho po prvýkrát zahliadol na viedenskom autosalóne, nepovedal som nič v zmysle: “Je to naozaj delo,” alebo, “Je naozaj […]
[…] v prvom rade je to klasický autosalón. Pokojne aj ten Bratislavský, o niečo zaujímavejší je viedenský autosalón a vrcholom toho, čo sa v Európe dá z hľadiska autosalónov zažiť, je ženevský autosalón. […]
[…] sme mali možnosť vidieť už na tohtoročnom viedenskom autosalóne, v Bratislave sa však Slovákom ukáže po prvýkrát. Oveľa horúcejšou novinkou bude nový […]