fbpx
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti

Autá kórejskej značky SsangYong na našich cestách stretávame čoraz častejšie, čo je jasný znak toho, že Slovákov dokážu zaujať. Mňa už dlhšie lákalo zistiť, ako dobre vie fungovať samotná vlajková loď výrobcu SsangYong, majestátny Rexton. V priebehu testovacieho týždňa som ho detailne preveril po všetkých stránkach a prišiel som na viacero pozoruhodných zistení. Sledujte podrobný videotest!

SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI

  • Rok výroby – 2021
  • Generácia vozidla –  4.
  • Najazdené kilometre – 11 500
  • Zdvihový objem motora – 2157 cm3
  • Palivo – nafta
  • Počet valcov/ventilov na valec  – 4/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
  • Prevodovka – automatická, 8 stupňov
  • Poháňaná náprava – pohon všetkých 4 kolies
  • Maximálny výkon – 148,6 kW pri 3800 ot/min
  • Maximálny krútiaci moment – 441 Nm pri 1600 – 2600 ot/min
  • Maximálna rýchlosť – 184 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h – N.Ú. s

Spotreba

  • Nameraná spotreba mesto – 9,5 l/100 km
  • Nameraná spotreba okresné cesty – 6,1 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 9,5 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 6,7 l/100 km
  • Nameraná kombinovaná spotreba – 7,8 l/100 km
  • Objem palivovej nádrže – 70 l
  • Emisie CO2 – 199 – 206 g/km
  • Emisná norma – EURO 6D

Rozmery a hmotnosti

  • Dĺžka – 4850 mm
  • Šírka – 1960 mm
  • Výška – 1825 mm
  • Rázvor – 2865 mm
  • Rozchod vpredu – 1640 mm
  • Rozchod vzadu – 1640 mm
  • Svetlá výška – 224 mm
  • Batožinový priestor min. – 1051 l
  • Batožinový priestor max. – 1977 l
  • Pohotovostná hmotnosť – 2145 kg
  • Celková hmotnosť – 2800 kg

Plusy

  • robustná rámová konštrukcia vozidla
  • solídna svetlá výška
  • netradičný dizajn
  • obrovský kufor
  • vynikajúce sedadlá
  • prémiovo pôsobiace spracovanie interiéru
  • veľmi dobrý virtuálny prístrojový štít
  • nadpriemerné schopnosti v teréne
  • príjemné jazdné vlastnosti
  • fantasticky fungujúce spojenie motora a automatickej prevodovky

Mínusy

  • miestami neintuitívne usporiadané prvky v infotainmente
  • nemožnosť sklápať zadné sedadlá z kufra
  • slabší dosvit svetiel v stretávacom režime

Ceny

  • Základ – 34 990 €
  • Základ verzia Premium+ – 39 990 €
  • Testovaný kus – 43 250 €

Fotogaléria SsangYong Rexton 2,2 e-XDI

2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti interiér
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti interiér
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti kufor
2021 SsangYong Rexton G4 2,2 e-XDI Premium test recenzia skúsenosti interiér