SsangYong Rexton 2,2 e-XDI ma chytil za srdce už pri mojom minuloročnom prvom teste. A tak som sa rozhodol, že si ho vyskúšam opäť a podrobím ho rôznym jazdným skúškam. Ako funguje pri každodennom používaní a čím všetkým vie človeka ohúriť?
SsangYong Rexton 2,2 e-XDI
- Rok výroby – 2022
- Generácia vozidla – 4.
- Najazdené kilometre – 10 000
- Zdvihový objem motora – 2157 cm3
- Palivo – nafta
- Počet valcov/ventilov na valec – 4/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
- Prevodovka – automatická, 8 stupňov
- Poháňaná náprava – pohon všetkých 4 kolies
- Maximálny výkon – 148,6 kW pri 3800 ot/min
- Maximálny krútiaci moment – 441 Nm pri 1600 – 2600 ot/min
- Maximálna rýchlosť – 184 km/h
- Zrýchlenie 0-100 km/h – N.Ú. s
Otáčky motora na diaľnici
- Otáčky motora pri 130 km/h – 1900 ot/min
Hlučnosť
- Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 66 dB
Spotreba
- Nameraná spotreba mesto – 9,2 l/100 km
- Nameraná spotreba okresné cesty – 6,5 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h –8,8 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 6,9 l/100 km
- Nameraná kombinovaná spotreba – 7,6 l/100 km
- Objem palivovej nádrže – 70 l
- Emisie CO2 – 199 – 206 g/km
- Emisná norma – EURO 6d
Rozmery a hmotnosti
- Dĺžka – 4850 mm
- Šírka – 1960 mm
- Výška – 1825 mm
- Rázvor – 2865 mm
- Rozchod vpredu – 1640 mm
- Rozchod vzadu – 1640 mm
- Svetlá výška – 224 mm
- Batožinový priestor min. – 1051 l
- Batožinový priestor max. – 1977 l
- Pohotovostná hmotnosť – 2145 kg
- Celková hmotnosť – 2800 kg
Plusy
- robustná rámová konštrukcia vozidla
- solídna svetlá výška
- netradičný dizajn
- obrovský kufor
- vynikajúce sedadlá
- prémiovo pôsobiace spracovanie interiéru
- veľmi dobrý virtuálny prístrojový štít
- nadpriemerné schopnosti v teréne
- príjemné jazdné vlastnosti
- fantasticky fungujúce spojenie motora a automatickej prevodovky
Mínusy
- miestami neintuitívne usporiadané prvky v infotainmente
- nemožnosť sklápať zadné sedadlá z kufra
Ceny
- Základ – 34 990 €
- Základ Premium – 44 690 €
- Testovaný kus – 46 950 €