fbpx
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti

Viac ako 300 patentov, Android infotainment, nízka hmotnosť a nabitie z 0 na 80 % už za 30 minút. To je len niekoľko z hlavných tromfov, ktorými zaujme nový Renault Megane E-Tech Electric. Papierové údaje sú jedna vec, ako však funguje v praxi? Dokáže naplniť vysoké očakávania? To som zisťoval počas podrobného týždenného testu!

Renault Megane E-Tech Electric

  • Rok výroby – 2023
  • Generácia vozidla –  1.
  • Najazdené kilometre – 11 500
  • Zdvihový objem motora – / cm3
  • Palivo – /
  • Počet valcov/ventilov na valec  – /
  • Prevodovka – jednostupňová
  • Poháňaná náprava – predná
  • Maximálny výkon – 160 kW
  • Maximálny krútiaci moment – 300 Nm
  • Maximálna rýchlosť – 160 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h – 7,5 s

Hlučnosť

  • Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 67 dB

Spotreba a dojazd

  • Hrubá kapacita akumulátora – 60 kWh
  • Nameraná spotreba mesto – 19 kWh/100 km (dojazd 315 km)
  • Nameraná spotreba okresné cesty – 17 kWh/100 km (dojazd 350 km)
  • Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 19,6 kWh/100 km (dojazd 300 km)
  • Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 25 kWh/100 km (dojazd 240 km)
  • Emisie CO2 – 0 g/km
  • Emisná norma – /

Nabíjanie

  • Maximálny nabíjací výkon DC – 130 kW
  • Maximálny nabíjací výkon AC – 22 kW
  • Čas DC nabíjania pri maximálnom výkone z 0 na 80 % – 30 minút
  • Čas AC nabíjania z domácej zásuvky z 0 na 100 % – cca 28,5 hodín

Rozmery a hmotnosti

  • Dĺžka – 4200 mm
  • Šírka – 1768 mm
  • Výška – 1505 mm
  • Rázvor – 2685 mm
  • Rozchod vpredu – N.Ú. mm
  • Rozchod vzadu – N.Ú. mm
  • Svetlá výška – 135 mm
  • Batožinový priestor min. – 389 l
  • Batožinový priestor max. – 1332 l
  • Pohotovostná hmotnosť – 1711 kg
  • Celková hmotnosť – 2158 kg

Plusy

  • štýlový dizajn so športovou charizmou
  • kvalitne spracovaný interiér
  • intuitívny a rýchly infotainment
  • veľa praktických riešení v interiéri
  • príjemné jazdné vlastnosti
  • rýchle AC a DC nabíjanie
  • tepelné čerpadlo (nízka spotreba energie na kúrenie)
  • veľmi dobrý audiosystém Harman Kardon
  • super odhlučnenie, ticho na palube

Mínusy

  • trochu nepraktické otváranie kufra
  • miestami horšie zrozumiteľné preklady v infotainmente
  • príliš veľa ovládačov na pravej strane stĺpika riadenia

Ceny

  • Základ – 45 200 €
  • Základ verzia Iconic – 48 200 €
  • Testovaný kus – 52 050 €

Fotogaléria Renault Megane E-Tech Electric

2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti interiér
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti interiér
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti kufor
2023 Renault Megane E-Tech Electric test recenzia skúsenosti interiér