fbpx
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti

Túžite po rodinnom elektromobile, no nechcete sa vydať cestou SUV? Záleží vám na čo najvyššej praktickosti a oceníte 3 samostatné sedadlá vzadu? V takom prípade by ste určite mali zvážiť Peugeot e-Rifter. Ten mi počas testovacieho týždňa ukázal, že dokáže naplniť aj vysoké očakávania!

Peugeot e-Rifter GT

  • Rok výroby – 2023
  • Generácia vozidla –  1.
  • Najazdené kilometre – 15 400
  • Zdvihový objem motora – / cm3
  • Palivo – /
  • Počet valcov/ventilov na valec  – /
  • Prevodovka – /
  • Poháňaná náprava – pohon predných kolies
  • Maximálny výkon – 100 kW
  • Maximálny krútiaci moment – 260 Nm
  • Maximálna rýchlosť – 135 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h – 11,7 s

Hlučnosť

  • Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 69 dB

Spotreba a dojazd

  • Hrubá kapacita akumulátora – 50 kWh
  • Nameraná spotreba mesto – 17 kWh/100 km (dojazd 260 km)
  • Nameraná spotreba okresné cesty – 19 kWh/100 km (dojazd 240 km)
  • Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 21 kWh/100 km (dojazd 210 km)
  • Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 27 kWh/100 km (dojazd 160 km)
  • Emisie CO2 – 0 g/km
  • Emisná norma – /

Nabíjanie

  • Maximálny nabíjací výkon DC – 100 kW
  • Maximálny nabíjací výkon AC – 11 kW
  • Čas DC nabíjania pri maximálnom výkone z 0 na 80 % – 30 minút 
  • Čas AC nabíjania z domácej zásuvky z 0 na 100 % – cca 21 hodín

Rozmery a hmotnosti

  • Dĺžka – 4403 mm
  • Šírka – 1848 mm
  • Výška – 1878 mm
  • Rázvor – 2785 mm
  • Rozchod vpredu – 1553 mm
  • Rozchod vzadu – 1567 mm
  • Svetlá výška – N.Ú. mm
  • Batožinový priestor min. – 775 l
  • Batožinový priestor max. – 1355 l
  • Pohotovostná hmotnosť – 1765 kg
  • Celková hmotnosť – 2305 kg

Plusy

  • štýlový dizajn
  • otvárateľné okno kufrových dverí
  • veľký a praktický kufor
  • 3 samostatné sedadlá vzadu
  • množstvo odkladacích priestorov v interiéri
  • ergonómia ovládania v interiéri
  • výborný virtuálny prístrojový štít
  • komfortne naladený podvozok
  • príjemný prejav elektrického pohonu
  • pohodlné sedačky

Mínusy

  • menej miesta na šírku vpredu kvôli širokému stredovému tunelu
  • väčší mŕtvy bod výhľadu do strán kvôli širšiemu B-stĺpiku

Ceny

  • Základ – 34 290 € (akciová cena) 
  • Testovaný kus – 38 590 €

Fotogaléria Peugeot e-Rifter GT

2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti interiér
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti interiér
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti kufor
2023 Peugeot e-Rifter GT test recenzia skúsenosti interiér