Peugeot 508 prešiel prednedávnom faceliftom, vďaka ktorému získal ešte výraznejší dizajn. Moja otázka však znie – čím je Peugeot 508 lepší ako konkurencia? V ktorých veciach vyniká a pre koho bude ideálnou voľbou? To som zisťoval v podrobnom videoteste verzie s plug-in hybridným pohonom!
Peugeot 508 SW 1.6 plug-in hybrid
- Rok výroby – 2024
- Generácia vozidla – 2.
- Najazdené kilometre – 10 400
- Zdvihový objem motora – 1598 cm3
- Palivo – benzín
- Počet valcov/ventilov na valec – 4/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
- Prevodovka – automatická, 8 stupňov
- Poháňaná náprava – pohon predných kolies
- Maximálny výkon – 133 kW (hybridný režim)
- Maximálny krútiaci moment – 360 Nm (hybridný režim)
- Maximálna rýchlosť – 230 km/h
- Zrýchlenie 0-100 km/h – 8,3 s
Otáčky motora na diaľnici
- Otáčky motora pri 130 km/h – 2300 ot/min
Hlučnosť
- Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 67,5 dB
Spotreba
- Nameraná spotreba mesto – 7 l/100 km
- Nameraná spotreba okresné cesty – 6,6 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h –7,9 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 6,8 l/100 km
- Nameraná kombinovaná spotreba – 6,9 l/100 km
- Objem palivovej nádrže – 43 l
- Emisie CO2 – 144 – 150 g/km
- Emisná norma – EURO 6d
Rozmery a hmotnosti
- Dĺžka – 4778 mm
- Šírka – 1859 mm
- Výška – 1420 mm
- Rázvor – 2793 mm
- Rozchod vpredu – 1601 mm
- Rozchod vzadu – 1597 mm
- Svetlá výška – N.Ú. mm
- Batožinový priestor min. – 530 l
- Batožinový priestor max. – 1780 l
- Pohotovostná hmotnosť – 1846 kg
- Celková hmotnosť – 2300 kg
Plusy
- veľmi dobre svietiace LED svetlomety
- praktický kufor
- kvalitne spracovaný interiér
- príjemné kombinácie materiálov
- výborná ergonómia ovládania
- perfektne naladený podvozok
- pekný prejav hybridného pohonu
- super naladenie prevodovky
Mínusy
- vzhľadom na veľkosť auta menej miesta na zadných sedadlách
- absencia systému Auto-Hold
Ceny
- Základ – 39 790 €
- Verzia GT – 50 590 €
Fotogaléria Peugeot 508 SW 1.6 plug-in hybrid








