Nový Peugeot 3008 dostal štýlovú karosériu fastback, ktorá mu fakt sekne! A hoci na prvý pohľad možno vyzerá trochu neprakticky, zdanie klame. Nová 3008-čka je totiž praktickejšia, ako by ste asi čakali. K tomu prináša nálož nádherných dizajnových riešení, super technológie a výbornú hybridnú techniku, ktorá bola pre mňa veľmi príjemným prekvapením. Či už po stránke spotreby alebo dynamiky. Čo je o nej dobré vedieť?
Peugeot 3008 1.2 Hybrid
- Rok výroby – 2025
- Generácia vozidla – 3.
- Najazdené kilometre – 18 000
- Zdvihový objem motora – 1199 cm3
- Palivo – benzín
- Počet valcov/ventilov na valec – 3/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
- Prevodovka – automatická e-DCS6, 6 stupňov
- Poháňaná náprava – pohon predných kolies
- Maximálny výkon – 100 kW pri 5500 ot/min
- Maximálny krútiaci moment – 230 Nm pri 1750 ot/min
- Maximálna rýchlosť – 201 km/h
- Zrýchlenie 0-100 km/h – 10,2 s
Otáčky motora na diaľnici
- Otáčky motora pri 130 km/h – 2800 ot/min
Hlučnosť
- Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 67,5 dB
Spotreby
- Nameraná spotreba mesto – 6,4 l/100 km
- Nameraná spotreba okresné cesty – 5,8 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 7,1 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 6,1 l/100 km
- Nameraná kombinovaná spotreba – 6,4 l/100 km
- Objem palivovej nádrže – 55 l
- Emisie CO2 – 124 – 129 g/km
- Emisná norma – EURO 6D
Rozmery a hmotnosti
- Dĺžka – 4542 mm
- Šírka – 1895 mm
- Výška – 1641 mm
- Rázvor – 2739 mm
- Rozchod vpredu – 1630 mm
- Rozchod vzadu – 1636 mm
- Svetlá výška – 198 mm
- Batožinový priestor min. – 588 l
- Batožinový priestor max. – N.Ú. l
- Pohotovostná hmotnosť – 1648 kg
- Celková hmotnosť – 2100 kg
Plusy
- super dosvit predných LED svetiel
- kvalitne a štýlovo spracovaný interiér
- praktický a veľký kufor
- materiály príjemné na dotyk
- skvelý panoramatický virtuálny prístrojový štít
- ovládače i-Toogles
- dobre vyladený podvozok
- skvelý hybridný systém s dobrou dynamikou a spotrebou
- príjemné riadenie
- výborné parkovacie kamery
Mínusy
- menej miesta na nohy na zadných sedadlách
- volič automatickej prevodovky by mohol byť umiestnený ergonomickejšie
Ceny
- Základ – 32 490 € (akciová cena)
- Testovaný kus – 36 490 € (akciová cena)
Fotogaléria Peugeot 3008 1.2 Hybrid









