fbpx
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti kufor

Keď som si preberal na test nový Renault Rafale E-Tech Hybrid, vlastne som ani nevedel, čo mám od neho očakávať. Už po pár hodinách s ním som si však uvedomil, že toto je jeden z najlepších Renaultov, v akom som kedy sedel. Toto auto je plné prekvapení a netradičných riešení, aké inde len tak ľahko neuvidíte. A k tomu má fantastickú spotrebu a zároveň je aj prekvapivo praktické. Pozrite sa, čo všetko ponúka a prečo som si ho tak obľúbil!

Renault Rafale E-Tech Hybrid

  • Rok výroby – 2024
  • Generácia vozidla –  1. 
  • Najazdené kilometre – 11 000
  • Zdvihový objem motora – 1199 cm3
  • Palivo – benzín
  • Počet valcov/ventilov na valec  – 3/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
  • Prevodovka – automatická multimódová, 4+2 stupňov
  • Poháňaná náprava – pohon predných kolies
  • Maximálny výkon – 96 kW spaľovací motor + 50 kW elektromotor + 25 kW štartér-generátor
  • Maximálny krútiaci moment – 205 Nm spaľovací motor + 205 Nm elektromotor + 50 Nm štartér-generátor
  • Maximálna rýchlosť – 175 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h – 8,9 s

Otáčky motora na diaľnici

  • Otáčky motora pri 130 km/h – N.Ú. ot/min

Hlučnosť

  • Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 68 dB

Spotreba

  • Nameraná spotreba mesto – 4,2 l/100 km
  • Nameraná spotreba okresné cesty – 4,6 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 6,8 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 5,8 l/100 km
  • Nameraná kombinovaná spotreba – 5,9 l/100 km
  • Objem palivovej nádrže – 55 l
  • Emisie CO2 – 105 – 107 g/km
  • Emisná norma – EURO 6d

Rozmery a hmotnosti

  • Dĺžka – 4710 mm
  • Šírka – 1866 mm
  • Výška – 1613 mm
  • Rázvor – 2738 mm
  • Rozchod vpredu – 1604 mm
  • Rozchod vzadu – 1604 mm
  • Svetlá výška – 145 mm 
  • Batožinový priestor min. – 630 l
  • Batožinový priestor max. – N.Ú. l
  • Pohotovostná hmotnosť – 1735 kg
  • Celková hmotnosť – 2180 kg

Plusy

  • komfortný posed na zadných aj predných sedadlách
  • priestranný a vzdušný interiér
  • vysoká kvalita materiálov a celkového spracovania
  • skvelý infotainment 
  • presné a dobre naladené riadenie
  • rekuperácia s viacerými stupňami intenzity
  • natáčanie zadných kolies 4Control
  • výborne naladený hybridný pohon
  • vzhľadom na veľkosť auta skvelá spotreba 
  • príjemná dynamika
  • zaujímavo riešená panoramatická strecha

Mínusy

  • niekedy drsnejší prejav 3-valcového motora, občas tendencia prevodovky podtáčať motor 

Ceny

  • Základ – 39 900 € 
  • Testovaný kus – 51 600 €

Fotogaléria Renault Rafale E-Tech Hybrid

2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti kufor
2024 Renault Rafale E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér