Modernizovanú Škodu Karoq som prednedávnom testoval s motorom 1.5 TSI a ukázala mi, že je skutočne skvelým autom. Ako však funguje s motorom 2.0 TDI, pohonom všetkých 4 kolies a vo výbave Style? To vám prezradím v podrobnom videoteste!
Škoda Karoq 2.0 TDI Style
- Rok výroby – 2022
- Generácia vozidla – 1.
- Najazdené kilometre – 16 500
- Zdvihový objem motora – 1968 cm3
- Palivo – nafta
- Počet valcov/ventilov na valec – 4/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
- Prevodovka – automatická DSG, 7 stupňov
- Poháňaná náprava – pohon všetkých 4 kolies
- Maximálny výkon – 110 kW pri 3000 – 4200 ot/min
- Maximálny krútiaci moment – 360 Nm pri 1600 – 2750 ot/min
- Maximálna rýchlosť – 204 km/h
- Zrýchlenie 0-100 km/h – 8,8 s
Otáčky motora na diaľnici
- Otáčky motora pri 130 km/h – 1850 ot/min
Hlučnosť
- Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 68,5 dB
Spotreba
- Nameraná spotreba mesto – 6,9 l/100 km
- Nameraná spotreba okresné cesty – 4,6 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 6,6 l/100 km
- Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 5,6 l/100 km
- Nameraná kombinovaná spotreba – 6 l/100 km
- Objem palivovej nádrže – 55 l
- Emisie CO2 – 145 – 162 g/km
- Emisná norma – EURO 6d
Rozmery a hmotnosti
- Dĺžka – 4390 mm
- Šírka – 1841 mm
- Výška – 1603 mm
- Rázvor – 2638 mm
- Rozchod vpredu – 1576 mm
- Rozchod vzadu – 1541 mm
- Svetlá výška – N.Ú. mm
- Batožinový priestor min. – 521 l
- Batožinový priestor max. – 1630 l
- Pohotovostná hmotnosť – 1468 kg
- Celková hmotnosť – 1935 kg
Plusy
- atraktívny dizajn
- dobre svietiace LED svetlomety
- praktický kufor
- vzdušný pocit v interiéri
- ergnómia ovládania
- bezdrôtový Apple CarPlay
- príjemné sedadlá
- množstvo odkladacích priestorov
- neutrálne naladený podvozok
- príjemné spojenie motora a prevodovky
- nízka spotreba
Mínusy
- asi len skutočnosť, že auto si po naštartovaní nepamätá naposledny zvolený jazdný režim
Ceny
- Základ – 23 130 €
- Základ výbava Style – 28 610 €
- Testovaný kus – 41 166 €