O Audi E-Tron som toho v minulosti už počul veľa. Jedni ho chvália, iní kritizujú spotreby, spoľahlivosť či celkovú efektivitu. Aké je však naozaj? V spolupráci so spoločnosťou EV Partner som si ho podrobne vyskúšal a Patrik, ktorý ho nejakú dobu používal, sa so mnou podelil o cenné skúsenosti z praxe. A poviem vám, viacero zistení ma celkom prakvapilo…
Audi E-Tron 50
- Rok výroby – 2019
- Generácia vozidla – 1.
- Najazdené kilometre – 80 000
- Zdvihový objem motora – / cm3
- Palivo – /
- Počet valcov/ventilov na valec – /
- Prevodovka – /
- Poháňaná náprava – pohon všetkých 4 kolies
- Maximálny výkon – 230 kW (kombinovaný)
- Maximálny krútiaci moment – 540 Nm (kombinovaný)
- Maximálna rýchlosť – 190 km/h
- Zrýchlenie 0-100 km/h – 6,8 s
Spotreba
- Nameraná spotreba mesto – 17 kWh/100 km
- Nameraná spotreba okresné cesty – 21 kWh/100 km
- Nameraná kombinovaná spotreba – 20 kWh/100 km
- Emisie CO2 – /
- Emisná norma – /
Batéria a nabíjanie
- Hrubá kapacita batérie – 71 kWh
- Maximálny nabíjací výkon DC – 120 kW
- Maximálny nabíjací výkon AC – 11 kW
Rozmery a hmotnosti
- Dĺžka – 4901 mm
- Šírka – 1935 mm
- Výška – 1632 mm
- Rázvor – 2928 mm
- Rozchod vpredu – 1655 mm
- Rozchod vzadu – 1652 mm
- Svetlá výška – 172 mm
- Batožinový priestor min. – 660 l
- Batožinový priestor max. – 1725 l
- Pohotovostná hmotnosť – 2370 kg
- Celková hmotnosť – 3040 kg
Plusy
- kufor aj vpredu
- priestranný zadný kufor
- veľa miesta na zadných sedadlách
- kvalitné spracovanie interiéru
- príjemné ovládanie cez displeje
- skvelý vzduchový podvozok
- rýchle nabíjanie vďaka plochej krivke priebehu max. nabíjacieho výkonu
- možnosť ovládania intenzity rekuperácia páčkami na volante
- dobré odhlučnenie
Mínusy
- hlučnejšie elektromotory
- vyššia spotreba elektrickej energie aj pri pokojnom jazdení
Fotogaléria Audi E-Tron 50









