fbpx
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti

3 motory, prevodovka so 4 stupňami pre spaľovací motor a 2 stupňami pre elektromotor, žiadna spojka, spotreba pod 5 litrov v meste a slušná dynamika. O tomto je Renault Austral E-Tech Hybrid, ktorý je jedným z najzaujímavejších SUV-čiek vo svojej triede. Prečo sa mu oplatí venovať pozornosť a akými zaujímavými riešeniami si vás získa? To sa dozviete v tomto videoteste!

Renault Austral E-Tech Hybrid

  • Rok výroby – 2024
  • Generácia vozidla –  1. 
  • Najazdené kilometre – 10 500
  • Zdvihový objem motora – 1199 cm3
  • Palivo – benzín
  • Počet valcov/ventilov na valec  – 3/4 (radový, preplňovaný turbodúchadlom)
  • Prevodovka – automatická multimódová, 4+2 stupňov
  • Poháňaná náprava – pohon predných kolies
  • Maximálny výkon – 96 kW spaľovací motor + 50 kW elektromotor + 25 kW štartér-generátor
  • Maximálny krútiaci moment – 205 Nm spaľovací motor + 205 Nm elektromotor + 50 Nm štartér-generátor
  • Maximálna rýchlosť – 175 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h – 8,4 s

Otáčky motora na diaľnici

  • Otáčky motora pri 130 km/h – N.Ú. ot/min

Hlučnosť

  • Hlučnosť v interiéri (pravé ucho vodiča) pri 130 km/h – 68,5 dB

Spotreba

  • Nameraná spotreba mesto – 4,9 l/100 km
  • Nameraná spotreba okresné cesty – 5,2 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 130 km/h – 7,3 l/100 km
  • Nameraná spotreba diaľnica 115 km/h – 6,0 l/100 km
  • Nameraná kombinovaná spotreba – 6,1 l/100 km
  • Objem palivovej nádrže – 55 l
  • Emisie CO2 – 102 – 109 g/km
  • Emisná norma – EURO 6d

Rozmery a hmotnosti

  • Dĺžka – 4510 mm
  • Šírka – 1825 mm
  • Výška – 1644 mm
  • Rázvor – 2667 mm
  • Rozchod vpredu – 1589 mm
  • Rozchod vzadu – 1589 mm
  • Svetlá výška – 180 mm 
  • Batožinový priestor min. – 460 l
  • Batožinový priestor max. – 1455 l
  • Pohotovostná hmotnosť – 1702 kg
  • Celková hmotnosť – 2101 kg

Plusy

  • komfortný posed na zadných aj predných sedadlách
  • priestranný a vzdušný interiér
  • vysoká kvalita materiálov a celkového spracovania
  • skvelý infotainment 
  • presné a dobre naladené riadenie
  • rekuperácia s viacerými stupňami intenzity
  • natáčanie zadných kolies 4Control
  • výborne naladený hybridný pohon
  • vzhľadom na veľkosť auta skvelá spotreba 
  • príjemná dynamika

Mínusy

  • niekedy drsnejší prejav 3-valcového motora, občas tendencia prevodovky podtáčať motor
  • miestami príliš citlivé reakcie adaptívneho tempomatu  

Ceny

  • Základ – 30 400 € 
  • Testovaný kus – 39 600 €

Fotogaléria Renault Austral E-Tech Hybrid

2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti kufor
2024 Renault Austral E-Tech Hybrid test recenzia skúsenosti interiér